大銀
大銀我老母系列,照顧者陳先生分享認知障礙症媽媽向姐姐發脾氣後離家出走,街坊沒有苛責媽媽的一些衝動行徑,反而主動幫忙勸阻和表示理解。

【我老母系列】2 街坊有情

媽咪好威,佢住嗰座大廈所有看更都識佢。樓下嗰條街有好多排檔,我諗好多排檔擋主都認得佢。

有一日媽咪又大發脾氣,話要出街。佢鬧人好兇狠,工人姐姐都唔敢勸佢。落到樓下,看更見到我媽咪,問佢去邊,佢又答唔到。看更勸佢,話咁大年紀,唔好去街,好易跌親,佢又唔聽。

媽咪出到街,去到附近一個賣衫排檔。佢搞咗排檔檔主一輪,居然仲攞咗人哋幾件衫走。行到攰啦,後來返咗屋企,仲剪走啲衫嘅招紙。姐姐後來攞返啲衫畀排檔檔主,仲話唔好意思,招紙剪咗,要畀返錢。檔主居然話冇所謂,唔緊要。

我第二日去探媽咪時,順便向排檔檔主講唔好意思,檔主猛咁話唔緊要,話知道我阿媽係咁!我又向樓下看更講對唔住,麻煩佢哋。其中一位看更話:你阿媽諗嘢一嚿嚿,脾氣又大,工人成日俾佢鬧。

姐姐唔止一次話要辭職,話被我媽咪鬧到神經衰弱。不過姐姐真係好好,我加人工同安撫之後,佢都願意留低幫手繼續照顧媽咪。