大銀
陳先生在大銀投稿的「我老母系列」,兒子分享照顧母親的生活,例如如何應對母親想像有人偷東西的情況。

【我老母系列】11 紅色銀包仔

呢個係媽咪畀我嘅銀包仔,最近我每日去探媽咪,都帶住個銀包仔喺身邊。

最近幾年,媽咪成日話自己唔見嘢。其實呢個現象好普遍,老人家記憶力衰退,好多時都會唔記得自己喺邊度放低啲乜嘢,到要搵嘅時候就搵唔到,於是感到不安。

媽咪仲多一個問題:佢會想像有人偷佢嘢,例如姐姐偷嘢,但係其實嗰啲事根本冇發生過。佢甚至會話有神秘人入屋偷嘢,仲入房拉佢張被,情節十足鬼故咁,我當然唔信。

有一日,媽咪趁姐姐落街買嘢,就將個銀包仔交畀我,話啲錢放喺屋企唔安全,要由我保管,佢要錢使先至再問我攞。

我二話不說就應承,因為咁樣係令佢安心嘅最好方法。而且當佢下次再話自己唔見錢嘅時候,我可以拎個銀包仔畀佢睇,提佢啲錢喺我嗰度,冇唔見到,佢幾時要錢使就問我攞。

照顧媽咪最重要,唔係照顧佢嘅身體,而係照顧佢嘅情緒,最緊要係媽咪唔好驚,唔好擔心。