大銀
陳先生在大銀投稿的「我老母系列」,從兒子角度看媽媽的故事。

【我老母系列】10 覺得委屈

我越嚟越相信,照顧媽咪嘅工作,主要係照顧佢嘅情緒。要了解媽咪嘅情緒,就要認識佢嘅過去。

由細到大,媽咪喺我心目中嘅形象都係高高在上,好堅好硬淨,一個人撐起頭家,為我哋遮風擋雨。直到我長大之後,就好似一隻雀仔咁,由雀籠飛走,之後就好少理屋企嘅嘢。媽咪就係媽咪,我從來冇認真諗過要認識呢個人。

老人家講嘢重重複複,媽咪講好多故仔,我都聽過好多次,但係直到近幾年,我先至開始認真去諗媽咪想講乜嘢。慢慢我就發現,媽咪做人感覺好委屈。

例如媽咪同老竇不和,佢話老竇冇俾家用,但老竇就同隔籬鄰舍講佢俾咗幾多家用,呢啲事令媽咪感覺好委屈。

又例如,媽咪當年供我同細佬讀書,隔離鄰舍話我哋屋企咁窮,就唔好再俾細路讀書。媽咪感覺委屈,直到我同細佬入咗大學,佢先至覺得威番一鋪。

其實媽咪係一個自尊心重,又敏感嘅人,所以佢做人都幾唔開心,佢嘅負面情緒主要就係呢啲委屈。