大銀
大銀我老母系列,照顧者陳先生考慮過送媽媽入老人院還是請工人,分享當中考慮到的各種因素和安排,包括環境、長者性格和探望長者的機會。

【我老母系列】3 誰來照顧

媽咪兩年前身體退化得好快,屋企人考慮過一係送佢入老人院,一係請工人照顧,結果選擇後者。

點解唔送媽咪入老人院?一來宿位唔多,一等就可能幾年。二來宿位可能有,但一係好貴,一係環境唔夠好。

更大問題係,好多老人院要求長者同其他人共用房間,又有好多群體生活安排。要求長者同其他陌生人一齊生活,係咪適應到,要視乎長者性格。媽咪性格好強,就算同仔女住,都未必冇問題,何況同陌生人一齊住?

仲有一個問題最關鍵,就係疫情期間老人院曾經唔俾仔女探望。如果媽咪住老人院,冇仔女探佢會好慘。

請工人照顧,唔一定請到好。如果不斷換工人,媽咪亦未必適應到。不過,我哋只能搏一鋪,結果好好彩,搵到個十分之好嘅姐姐照顧媽咪。

不過,照顧媽咪嘅責任始終唔可能全部交託俾老人院,姐姐亦只能夠照顧佢一日三餐,睇住唔畀佢跌親。至於情緒問題,只能夠由至親去處理,所以我每日都去探媽咪。