大銀
大銀我老母系列,照顧者陳先生分享如何面對媽媽的腦退化,認為長者身體隨年齡退化是自然;重要的是提供安全感,家人關心,病人可以情緒穩定

【我老母系列】4 陪伴是心藥

關於照顧媽咪呢件事,由一開始,我無諗過要去「解決」問題,只係嘗試去「管理」問題,唔俾佢惡化。

媽咪已經年過90,身體只會不斷退化,呢個過程唔太可能停止。對於佢個腦退化症,如果期望能夠解決,似乎亦係不切實際。

如果以為將媽咪揼畀老人院,就可以甩身,唔使再跟,亦唔係正確態度。任何一個人,求嘅唔應該只係生存,或者身體機能運作正常。人有情緒,需要安全感,需要家人關心。有傾有講,有家人喺身邊非常重要。

上次睇醫生,話媽咪個腦可能小中風,影響情緒控制能力,本來話要照CT scan(電腦掃描),隔一陣又話唔使。我估醫生態度係,照咗又點?呢個我都同意,小中風根本唔會復原,最緊要個人開心。

其實媽咪已經食緊好多藥,我見到都覺得辛苦,我真係唔想要媽咪再食更多藥。佢已經成日嗌住要走,我最想佢唔好驚唔好嬲,情緒穩定。所以,家人陪伴同照顧係最重要。