大銀
媽媽生前三番四次的叮囑,著衫食飯訓覺,樣樣都要囉嗦,最後卻一句說話沒留下就離開。但只要記得說過的話,家人時刻都會陪伴在身邊。
【護士分享】媽媽留下的說話

今日冷了很多,出門口前母親打量說:「着衫呀!」鼻子有點痕:「哦! 」轉身出門就走了。

今天天灰灰,有點雨。母親說:「帶遮呀!」「 哦!」應付一聲就離開。

凍凍哋今晚在家打邊爐。「這邊生肉才剛放,你那邊的肉就算熟了,也要等這邊的熟了才可以吃呀!」心想:「我這邊已經熟啦!」口裡敷衍:「ok!」

「食咁少,嗱!」母親舉筷把餸夾到面前的碟子:「把這些都食清光啦!」心裡喃喃:「食足幾十年!」嘴巴一聲:「 哦!」

「菠菜和豆腐⋯⋯」心裡跟著一起唸:「⋯⋯不可以一齊吃的!」口裡答:「知道!」

「夜麻麻先來洗頭!用風筒吹乾先好瞓!」「哦!」心裡嘀咕:「我都知⋯⋯不過已經好眼瞓!」

「又不穿拖鞋!講幾多次赤腳行地板,寒氣由腳板底滲入,對身體唔好!」心想:「邊有事啫!」

「嘩!成兩點!唔好讀啦!識唔識都好,要瞓啦!」「媽!知啦!」心想:「仲有咁多未温⋯⋯」

「諗唔到點計,你對住佢都係無用㗎!掃吓地,洗個面,或者沖咗凉先,返轉頭就諗到㗎啦!」頭有點痛,抱著頭心想:「係就好了!」

電話筒傳來:「⋯⋯依家幾點呀?幾忙都放低工作食咗先啦!食嘢要定時!」「好⋯⋯知道了⋯⋯唔講啦!」

「洗錢要量入為出!唔好先洗未來錢!」「你借住給我先啦!出糧還給你!」

「媽,我不想用你的錢去交學費!」「錢用了,可以再揾。學到的知識經驗,自己的就是自己的。」

「仔女幾親都好,將來自有家庭,自己的伴侶才是陪自己的。」「媽!我唔去相親呀!」

⋯⋯⋯⋯

「媽!點解你一句話不留低就走!」

媽俯視微笑:「你記得我講過的,我時時刻刻就在你身邊。」